• 07-04-2010, 12:20:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı düşünen ve ben müslümanım diyen birisi neden hala namaz kılıyorsun diye sormaz zaten. Çok güzel bir cevap vermiş. Bu sadece Allah'ın varlığının bir kanıtı. Yüce Rabbimiz inşallah hepimize bir gün böyle iman verir..
  • 07-04-2010, 12:45:48
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel demiş.
  • 07-04-2010, 14:14:23
    #21
    allah razı olsun
  • 07-04-2010, 15:20:02
    #22
    sonuzum vahim çok fena
  • 07-04-2010, 16:25:26
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Helal be.TEk kelimeyle müthiş
  • 07-04-2010, 17:23:36
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçekten çok güzel..
  • 07-04-2010, 17:27:52
    #25
    Çok güzel cevap vermiş..
  • 24-04-2010, 01:07:37
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Allah hepimizi ıslah etsin. Bu asker kardeşimiz gibi 5 vakit namaz kılmayı hepimize nasip etsin.
  • 24-04-2010, 01:10:59
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AmiraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hepimizi ıslah etsin. Bu asker kardeşimiz gibi 5 vakit namaz kılmayı hepimize nasip etsin.
    Amin.

    Yazı da çok güzel