• 05-04-2010, 23:01:48
    #1
    Analog TV Kartı İzleme-Kayıt Etme Programı Önerileriniz

    InterVideo WinDVR 3 hariç hangi programları önerirsiniz ?

    Aslına bakarsanız zamanlayıcılı bir program arıyorum.
    intervideo da böyle bir olay var mı onu da bilemiyorum yardımlarınızı bekliyorum...
  • 06-04-2010, 12:14:00
    #2
    vallahi hocam ben InterVideo WinDVR 3 kullanıyorum takmışım dsmartı kayıt etmede en güzeli bence altarnatifler bulursan bende merak ediyorum 2 tv kartım takılı 3.sünüde takıcam çakışma olmasın die bende arıyorum
  • 30-07-2010, 21:37:21
    #3
    Başka önerisi olan ?
  • 30-07-2010, 21:46:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Camtasia Studio diye program vardı sanırım.
  • 30-07-2010, 22:19:25
    #5
    kalpSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Camtasia Studio diye program vardı sanırım.
    Senin dediğin programı sadece ekran görüntüsünü alan program olarak biliyorum.