vallahi hocam ben InterVideo WinDVR 3 kullanıyorum takmışım dsmartı kayıt etmede en güzeli bence altarnatifler bulursan bende merak ediyorum 2 tv kartım takılı 3.sünüde takıcam çakışma olmasın die bende arıyorum