Arkadaşlar Şu şerefsizleri LÜTFEN şikayet edermisiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar Şu şerefsizleri LÜTFEN şikayet edermisiniz?
10
●
672
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Arkadaşlar Şu şerefsizleri LÜTFEN şikayet edermisiniz?
1
2
05-04-2010, 21:57:50
#10
NarkozFB!
Ayıptır günahtır ya.Bunlar nasıl insan ki böyle terbiyesizlik yapıyorlar.Hepsini şikayet ettim ama ne fark edecekki
05-04-2010, 22:02:45
#11
BatuhanK
Hepsini şikayet ettim. Insan değil bunlar
Hayvan da değil. Garip bişi bunlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler