• 05-04-2010, 21:57:50
    #10
    Ayıptır günahtır ya.Bunlar nasıl insan ki böyle terbiyesizlik yapıyorlar.Hepsini şikayet ettim ama ne fark edecekki
  • 05-04-2010, 22:02:45
    #11
    Hepsini şikayet ettim. Insan değil bunlar Hayvan da değil. Garip bişi bunlar