Konu
Arkadaşlar Şu şerefsizleri LÜTFEN şikayet edermisiniz?
05-04-2010, 21:57:50
#10
NarkozFB!
Ayıptır günahtır ya.Bunlar nasıl insan ki böyle terbiyesizlik yapıyorlar.Hepsini şikayet ettim ama ne fark edecekki