MuratCem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Orda ben takılırım biras sen de işlerine bakarsın
58
●3.429
Orda ben takılırım biras sen de işlerine bakarsın

Bence öyle avatar koyan erkeklerin bazı kompleksleri var gibime geliyor sakın kimse yanlış anlamasın bence öyle yani.Ben niye koydum diye soruyorsanız ne değişicek bi bakayım demiştim valla ilgiyi hemen çektim
) Bende forumdan fazla anlamıyorum, bunun 4 ,5 ay öncesi başka forumda biri yazıyor, avatarı da bayan resimli, bende onu bayan sandım hep
))))))))) Sonradan ayıkdım bir yerde yazı, ve arkadaşlarının hitaplarınından anlamıştım:=)))))
ne işime bakacam yaa gezip tozarım