bitanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey sorcam size...
Sizi örnek alarak, neden avatarınıza bayan resimleri ekliyorsunuz, yani neden erkek oldugunuz halde, bayan avatarlarını tercih ediyorsunuz? Bu soru epeydir aklımdaydı., şimdi sordum. Forumda çok var böyle kullanan merak ettim.

edit: Herkez bayanların çok konuştugundan bahsetmiş, erkekler bayanların yanında Ooo... hiç susmuyorsunuz
Valla koparttın beni.Yemin ediyorum o soru hep benim de aklımdaydı.İlk defa burada ben de kullanayım bi kere böyle avatar ne değişicek demiştim.Avatarı koymamım ardından 1 saat geçmeden böyle bir cevap gelince resmen şok oldum

Demekki sadece böyle düşünen ben değilmişim Bence öyle avatar koyan erkeklerin bazı kompleksleri var gibime geliyor sakın kimse yanlış anlamasın bence öyle yani.Ben niye koydum diye soruyorsanız ne değişicek bi bakayım demiştim valla ilgiyi hemen çektim