• 19-06-2007, 17:24:00
    #37
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafalarımız uysun birbirine yeterli. her yol paris
    Cem olm yarın parise 2 tane uçak bileti ayırttım istiyosan gel Orda ben takılırım biras sen de işlerine bakarsın
  • 19-06-2007, 17:40:41
    #38
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem olm yarın parise 2 tane uçak bileti ayırttım istiyosan gel Orda ben takılırım biras sen de işlerine bakarsın
    Birşey sorcam size...
    Sizi örnek alarak, neden avatarınıza bayan resimleri ekliyorsunuz, yani neden erkek oldugunuz halde, bayan avatarlarını tercih ediyorsunuz? Bu soru epeydir aklımdaydı., şimdi sordum. Forumda çok var böyle kullanan merak ettim.

    edit: Herkez bayanların çok konuştugundan bahsetmiş, erkekler bayanların yanında Ooo... hiç susmuyorsunuz
  • 19-06-2007, 18:24:06
    #39
    bitanem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey sorcam size...
    Sizi örnek alarak, neden avatarınıza bayan resimleri ekliyorsunuz, yani neden erkek oldugunuz halde, bayan avatarlarını tercih ediyorsunuz? Bu soru epeydir aklımdaydı., şimdi sordum. Forumda çok var böyle kullanan merak ettim.

    edit: Herkez bayanların çok konuştugundan bahsetmiş, erkekler bayanların yanında Ooo... hiç susmuyorsunuz
    Valla koparttın beni.Yemin ediyorum o soru hep benim de aklımdaydı.İlk defa burada ben de kullanayım bi kere böyle avatar ne değişicek demiştim.Avatarı koymamım ardından 1 saat geçmeden böyle bir cevap gelince resmen şok oldum

    Demekki sadece böyle düşünen ben değilmişim Bence öyle avatar koyan erkeklerin bazı kompleksleri var gibime geliyor sakın kimse yanlış anlamasın bence öyle yani.Ben niye koydum diye soruyorsanız ne değişicek bi bakayım demiştim valla ilgiyi hemen çektim
  • 19-06-2007, 18:42:21
    #40
    Ece
    Üyeliği durduruldu
    İlgi nasıl çekildi bilinmez) Bende forumdan fazla anlamıyorum, bunun 4 ,5 ay öncesi başka forumda biri yazıyor, avatarı da bayan resimli, bende onu bayan sandım hep))))))))) Sonradan ayıkdım bir yerde yazı, ve arkadaşlarının hitaplarınından anlamıştım:=)))))
  • 19-06-2007, 19:27:53
    #41
    permaximum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem olm yarın parise 2 tane uçak bileti ayırttım istiyosan gel Orda ben takılırım biras sen de işlerine bakarsın

    her yol paris olm geleyim hemen ne işime bakacam yaa gezip tozarım
  • 19-06-2007, 20:36:09
    #42
    Üyeliği durduruldu
    deli olsun benim gibi....

    zaten

    akıllısı beni bulmaz , delisi k*çımdan ayrılmaz....
  • 21-06-2007, 21:21:07
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Dürüst ve zeki olsun. İster çamurdan olsun.
  • 21-06-2007, 21:40:15
    #44
    Zeki, çevik ve ahlaklısı tercihimdir xD
  • 21-06-2007, 21:51:37
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Düşündüklerini söylesin içinde biriktirip kusmasın ara sıra.