2 Numara Arası En Uygun Konuşma Mesajlaşma?
11
●3.621
- 31-03-2010, 10:52:36Avea kontörlü hat alınır ve 150 kontör yüklenir. 39 kontöre 5000 SMS, 55 kontöre 17:00 - 05:00 ye tüm avalılarla sınırsız konuşabilirsiniz.
- 31-03-2010, 11:15:24Cep avantaj olması lazım. 42 tl vodafonelular ile sınırsız konuş , sınırsız mesajlaş 7x24
- 31-03-2010, 11:19:13avea ya bağlı olan taraftar hatlarından kendine uygun olanı seç hangi takımlıysan artık 100 kontör yüklediğinde 1900 küsür dk konuşma hakkınız olur aranızda.Birde 39 kontöre 5000 sms paketi alırsın tamamdır.Bu tip tek kişi ağırlıklı kullanımlarda en ideal tarife olsa gerek taraftar hatlarının 1900 küsür dk lı tarifeleri.okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2010, 12:38:24bunu bulamadım avea sitesindeKeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

cep avantajda sadece 95 ve 145 tllik paketlerde sms var oda 95*2 = 190 tl her ay çok paraDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu saatler uymuyor malesefcmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede cep aile var ama mesaj paketi faturalı hat aile lideri için yok. Faturasız hatta sadece mesaj paketleri var.mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2010, 12:56:10Ben salladım tarifenin adını emin olmadığım için
Bakayım adını bulursam söylerim
- 31-03-2010, 13:00:57okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.gsmobile.com.tr/
http://www.fenercell.com/
http://www.kartalcell.com.tr/
http://www.trabzoncell.com.tr/
ana siteleri bunlar
aveada ise bireyselden faturasız tarifelere gir ordan Mobil Telekomünikasyon İşbirliği Tarifeleri a tıkla hepsi çıkıyor.
Dediğin gibi sms atıcaksan sana faturalı yaramaz zaten.Kesinlikle kontörlü hat alman gerek.sadece 2 hat arasında konuşacağını düşünerekte en uygunu aveayı pek sevmesemde ona bağlı olan gsmobile , kartalcell , fenercell 1900 dk lı tarifeleridir.İki hatta aynı olmak zorunda yanlız misal sen gslisindir kız arkadaşın fenerli ozaman sen fedakarlık edip fenercell alırsın
- 31-03-2010, 13:32:28Üyeliği durduruldukampuscelli ol.tüm turkcellilerle 15dksı 2 kontör.bide 150yüklediğinde 2saat bedava tüm herkesle.39kontöre 10k sms falan

