• 31-03-2010, 10:41:16
    #1
    Arkadaşlar 2 numara arası en uygun konuşma ve mesajlaşma olan tarife hat hangisidir? hangisini kullanıyorsunuz ? şuan vodafone cep aile var ama bunda mesaj paketi yok.
  • 31-03-2010, 10:52:36
    #2
    Avea kontörlü hat alınır ve 150 kontör yüklenir. 39 kontöre 5000 SMS, 55 kontöre 17:00 - 05:00 ye tüm avalılarla sınırsız konuşabilirsiniz.
  • 31-03-2010, 11:06:15
    #3
    cep aile var bende sınırsız sms ve 10 dksı 1 knt den konuşuyorum
  • 31-03-2010, 11:15:24
    #4
    Cep avantaj olması lazım. 42 tl vodafonelular ile sınırsız konuş , sınırsız mesajlaş 7x24
  • 31-03-2010, 11:19:13
    #5
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2 numara arası en uygun konuşma ve mesajlaşma olan tarife hat hangisidir? hangisini kullanıyorsunuz ? şuan vodafone cep aile var ama bunda mesaj paketi yok.
    avea ya bağlı olan taraftar hatlarından kendine uygun olanı seç hangi takımlıysan artık 100 kontör yüklediğinde 1900 küsür dk konuşma hakkınız olur aranızda.Birde 39 kontöre 5000 sms paketi alırsın tamamdır.Bu tip tek kişi ağırlıklı kullanımlarda en ideal tarife olsa gerek taraftar hatlarının 1900 küsür dk lı tarifeleri.
  • 31-03-2010, 12:38:24
    #6
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avea ya bağlı olan taraftar hatlarından kendine uygun olanı seç hangi takımlıysan artık 100 kontör yüklediğinde 1900 küsür dk konuşma hakkınız olur aranızda.Birde 39 kontöre 5000 sms paketi alırsın tamamdır.Bu tip tek kişi ağırlıklı kullanımlarda en ideal tarife olsa gerek taraftar hatlarının 1900 küsür dk lı tarifeleri.
    bunu bulamadım avea sitesinde

    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cep avantaj olması lazım. 42 tl vodafonelular ile sınırsız konuş , sınırsız mesajlaş 7x24
    cep avantajda sadece 95 ve 145 tllik paketlerde sms var oda 95*2 = 190 tl her ay çok para

    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avea kontörlü hat alınır ve 150 kontör yüklenir. 39 kontöre 5000 SMS, 55 kontöre 17:00 - 05:00 ye tüm avalılarla sınırsız konuşabilirsiniz.
    bu saatler uymuyor malesef

    mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cep aile var bende sınırsız sms ve 10 dksı 1 knt den konuşuyorum
    Bendede cep aile var ama mesaj paketi faturalı hat aile lideri için yok. Faturasız hatta sadece mesaj paketleri var.
  • 31-03-2010, 12:56:10
    #7
    Ben salladım tarifenin adını emin olmadığım için Bakayım adını bulursam söylerim
  • 31-03-2010, 13:00:57
    #8
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu bulamadım avea sitesinde


    cep avantajda sadece 95 ve 145 tllik paketlerde sms var oda 95*2 = 190 tl her ay çok para


    bu saatler uymuyor malesef



    Bendede cep aile var ama mesaj paketi faturalı hat aile lideri için yok. Faturasız hatta sadece mesaj paketleri var.

    http://www.gsmobile.com.tr/

    http://www.fenercell.com/

    http://www.kartalcell.com.tr/

    http://www.trabzoncell.com.tr/

    ana siteleri bunlar

    aveada ise bireyselden faturasız tarifelere gir ordan Mobil Telekomünikasyon İşbirliği Tarifeleri a tıkla hepsi çıkıyor.


    Dediğin gibi sms atıcaksan sana faturalı yaramaz zaten.Kesinlikle kontörlü hat alman gerek.sadece 2 hat arasında konuşacağını düşünerekte en uygunu aveayı pek sevmesemde ona bağlı olan gsmobile , kartalcell , fenercell 1900 dk lı tarifeleridir.İki hatta aynı olmak zorunda yanlız misal sen gslisindir kız arkadaşın fenerli ozaman sen fedakarlık edip fenercell alırsın
  • 31-03-2010, 13:32:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kampuscelli ol.tüm turkcellilerle 15dksı 2 kontör.bide 150yüklediğinde 2saat bedava tüm herkesle.39kontöre 10k sms falan