okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu bulamadım avea sitesinde


cep avantajda sadece 95 ve 145 tllik paketlerde sms var oda 95*2 = 190 tl her ay çok para


bu saatler uymuyor malesef



Bendede cep aile var ama mesaj paketi faturalı hat aile lideri için yok. Faturasız hatta sadece mesaj paketleri var.

http://www.gsmobile.com.tr/

http://www.fenercell.com/

http://www.kartalcell.com.tr/

http://www.trabzoncell.com.tr/

ana siteleri bunlar

aveada ise bireyselden faturasız tarifelere gir ordan Mobil Telekomünikasyon İşbirliği Tarifeleri a tıkla hepsi çıkıyor.


Dediğin gibi sms atıcaksan sana faturalı yaramaz zaten.Kesinlikle kontörlü hat alman gerek.sadece 2 hat arasında konuşacağını düşünerekte en uygunu aveayı pek sevmesemde ona bağlı olan gsmobile , kartalcell , fenercell 1900 dk lı tarifeleridir.İki hatta aynı olmak zorunda yanlız misal sen gslisindir kız arkadaşın fenerli ozaman sen fedakarlık edip fenercell alırsın