• 28-03-2010, 21:21:06
    #1
    Kemalsunal Bir filiminde derdiya Mesela yani, işte aynen öyle ben bu hızı hatırlıyorum ozamanlar yaşım 27 değildi ama : ) Ben büyüdüm netim hala aynı kaldı : (



    2010 yılında kaplumba hızını sizde yaşıyormusunuz ? ben bunu haftada 2 gün mutlak yaşıyorum.
  • 28-03-2010, 21:30:20
    #2
    2 ay kullandım hocam 0.15 mbit. telefonu modem olarak kullanıyordum tatilde.allah sabırlar versin
  • 28-03-2010, 21:39:12
    #3
    hocam aylık 63 tl ödüyoruz, 3 ay ödemezsek kesiliyor, herşey güzel hoş ben adsl kullanıcısıyım direk telefon üzerinden bağlansam daha hızlı olur sanırım : )

    Buda Son Görüntüleri : )
  • 28-03-2010, 23:32:50
    #4
    TTNET 8 mbit paketini tavsiye ederim. Kötünün iyisi