hocam aylık 63 tl ödüyoruz, 3 ay ödemezsek kesiliyor, herşey güzel hoş ben adsl kullanıcısıyım direk telefon üzerinden bağlansam daha hızlı olur sanırım : )

Buda Son Görüntüleri : )