Konu
2010 Yılında En Hızlı İnternet Benim : (
28-03-2010, 21:39:12
#3
vatanist_
hocam aylık 63 tl ödüyoruz, 3 ay ödemezsek kesiliyor, herşey güzel hoş ben adsl kullanıcısıyım direk telefon üzerinden bağlansam daha hızlı olur sanırım : )
Buda Son Görüntüleri : )