• 25-03-2010, 21:45:08
    #28
    " bana akıl verin ne yapacağım şimdi " diye gelip buraya konu açıyorsan senin için o kızın bir anlamı yoktur. Gerçi sen bunun farkında değilsindir, takma kafana bir kaç sene içinde büyüdükçe "çoluk çocuklamı uğraşacağım" der geçersin.
  • 25-03-2010, 21:51:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    en iyisi hiç sorun çıkarmayan kızlarla takıl.
  • 25-03-2010, 21:58:22
    #30
    Üyeliği durduruldu
    @kazım öle bi kız yok ki. olsada bana gelmio :s
  • 25-03-2010, 22:01:48
    #31
    Üyeliği durduruldu
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem var mı olm sende manita da öğüt veriyon Eşşekten düşenin halini eşşekten düşen anlar erol İnanma bunlara

    Cem'e lady gaga nın Tr çakmasını ayarlıyacağız kimdi o geçen gece rüyana şarkıcı
  • 25-03-2010, 22:31:14
    #32
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi hiç sorun çıkarmayan kızlarla takıl.

    bunlar hangileri pardon
  • 25-03-2010, 23:24:01
    #33
    Üyeliği durduruldu
    (23:12) ' ʈʋɠʕ: arkadşm erol ç ktatlı ama . . . dedi (23:12) ' eroL: banane (23:12) ' ʈʋɠʕ: . . . nın ne olduunu mrk edmiosn demek (23:13) ' eroL: neyms? (23:13) ' ʈʋɠʕ: güwenszzz (23:13) ' eroL: sen öle sanıosn (23:13) ' ʈʋɠʕ: öle miii
    sana artk inanmıcm erol (23:14) ' eroL: zaten inanmıodun ki
    hic inandıgını görmedm (23:14) ' ʈʋɠʕ: şmdi pekiştrmiş oldn işdee (23:14) ' eroL: güvensz olsam zaten sana hr trlü yalan sölerdm o kızı kötüğlerdm
    neyse ne hepsini dogru bi seklde anlattm bn sana (23:15) ' ʈʋɠʕ: o kızı bna kötülermiydn (23:15) ' eroL: ben kmsei kmseye kötülemem tuce (23:15) ' ʈʋɠʕ: kötülemedn de noolduu (23:15) ' eroL: kötülesem nlcktı? (23:16) ' ʈʋɠʕ: hçbşi olmıckdı da yne hçbişi değişmedi grdüğün gbi sndn çk bişi beklemedm yha bnm içn değerlisn diosn gidiosn kız şu tuğçenn dedklerne aldrma diosnn bu kdr değerliyim işde gözndee (23:17) ' eroL: aldırma dedm evet
    inkar edmiorm
    çnkü sonunun böle olcağını biliordm (23:17) ' eroL: istemiordm onnla muhattap olmanı (23:17) ' ʈʋɠʕ: şmdi ikinzlede muattap olmamayı terch ediorm daha gzl oldu dmi (23:18) ' eroL: olmadı bölesi
    (23:18) ' ʈʋɠʕ: eminim olmamşdrr bna diodn kalp kırıosn die ama bn telafisi olmayan kalp kırmıodm en azndn (23:19) ' eroL: bn özr diledm hatamnda farkındaym
    tuce
    sanada söledm bunu
    daha nabıyım (23:19) ' ʈʋɠʕ: özr hçbişiyi değiştrmio cnm (23:19) ' eroL: nie ki
    hatamı anladm soncta
    daha öle bisi yasanmck (23:19) ' ʈʋɠʕ: eminim yaşanmazz bn o kıza kıl olmaya dwm ediorm (23:20) ' eroL: orası beni bağlamazda
    ben hatamn farkındaym ve aynısı yasanmaz (23:20) ' ʈʋɠʕ: hmm (23:22) ' ʈʋɠʕ: üzgünüm erol bn bi resmine yorm yabdıında tkrr o kızı görmk isdemormm bu yzdn snnle knşmakda isdemorm artk en iisi sni msndn silmek sanrm bb (23:22) ' eroL: sen blrsn
    ..
    bb

    buraya kadarmıs
  • 26-03-2010, 00:16:13
    #34
    Eröl'üm böyle bir kızla zaten olmasın hiç birşey (: Bırak SBS'ye hazırlansın o, çocuk gibi. Kendini bir şey sanan, bir havalarda aptal insanlardan farkı yok izlenimi verdi yazdıklarından.
  • 26-03-2010, 00:19:33
    #35
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (23:12) ' ʈʋɠʕ: arkadşm erol ç ktatlı ama . . . dedi (23:12) ' eroL: banane (23:12) ' ʈʋɠʕ: . . . nın ne olduunu mrk edmiosn demek (23:13) ' eroL: neyms? (23:13) ' ʈʋɠʕ: güwenszzz (23:13) ' eroL: sen öle sanıosn (23:13) ' ʈʋɠʕ: öle miii
    sana artk inanmıcm erol (23:14) ' eroL: zaten inanmıodun ki
    hic inandıgını görmedm (23:14) ' ʈʋɠʕ: şmdi pekiştrmiş oldn işdee (23:14) ' eroL: güvensz olsam zaten sana hr trlü yalan sölerdm o kızı kötüğlerdm
    neyse ne hepsini dogru bi seklde anlattm bn sana (23:15) ' ʈʋɠʕ: o kızı bna kötülermiydn (23:15) ' eroL: ben kmsei kmseye kötülemem tuce (23:15) ' ʈʋɠʕ: kötülemedn de noolduu (23:15) ' eroL: kötülesem nlcktı? (23:16) ' ʈʋɠʕ: hçbşi olmıckdı da yne hçbişi değişmedi grdüğün gbi sndn çk bişi beklemedm yha bnm içn değerlisn diosn gidiosn kız şu tuğçenn dedklerne aldrma diosnn bu kdr değerliyim işde gözndee (23:17) ' eroL: aldırma dedm evet
    inkar edmiorm
    çnkü sonunun böle olcağını biliordm (23:17) ' eroL: istemiordm onnla muhattap olmanı (23:17) ' ʈʋɠʕ: şmdi ikinzlede muattap olmamayı terch ediorm daha gzl oldu dmi (23:18) ' eroL: olmadı bölesi
    (23:18) ' ʈʋɠʕ: eminim olmamşdrr bna diodn kalp kırıosn die ama bn telafisi olmayan kalp kırmıodm en azndn (23:19) ' eroL: bn özr diledm hatamnda farkındaym
    tuce
    sanada söledm bunu
    daha nabıyım (23:19) ' ʈʋɠʕ: özr hçbişiyi değiştrmio cnm (23:19) ' eroL: nie ki
    hatamı anladm soncta
    daha öle bisi yasanmck (23:19) ' ʈʋɠʕ: eminim yaşanmazz bn o kıza kıl olmaya dwm ediorm (23:20) ' eroL: orası beni bağlamazda
    ben hatamn farkındaym ve aynısı yasanmaz (23:20) ' ʈʋɠʕ: hmm (23:22) ' ʈʋɠʕ: üzgünüm erol bn bi resmine yorm yabdıında tkrr o kızı görmk isdemormm bu yzdn snnle knşmakda isdemorm artk en iisi sni msndn silmek sanrm bb (23:22) ' eroL: sen blrsn
    ..
    bb

    buraya kadarmıs
    Yaa şey et gitsin diyecem banlanacam boşveeeeer.
  • 26-03-2010, 00:25:16
    #36
    Üyeliği durduruldu
    uzatmadm fazla ztn .d