Konu
tecrübesi olanlar gelin bi - kız meselesi .d -
25-03-2010, 21:45:08
#28
BReeD
" bana akıl verin ne yapacağım şimdi " diye gelip buraya konu açıyorsan senin için o kızın bir anlamı yoktur. Gerçi sen bunun farkında değilsindir, takma kafana bir kaç sene içinde büyüdükçe "çoluk çocuklamı uğraşacağım" der geçersin.