• 16-03-2010, 22:34:23
    #10
    Bu gibi durumlarda aldığın zaman 24 saat içerisinde denemek , kullanmak gereklidir. Bu nedenle ; Hem kendinizi mağdur etmemiş olursunuz , hemde karşı tarafı...

    Konuya gelince ; Şuanda ne olursa olsun , haksız taraf karşı taraftır. Hem lisansı almış , Üzerinden 1 hafta geçmiş. Daha sonrasında lisansın çalışmadığını söylüyor. Konu sahibinin de dediği gibi , Kim nerden bilecek lisansı satın alan arkadaşın ; 2 bilgisayarı olmadığı ya da başkasına aynı hafta içerisinde satıp daha sonra kullanmış süsü vermediğini..
  • 16-03-2010, 22:43:29
    #11
    konuda yazılanlara göre haklı görünüyorsunuz hocam. Hayırlısı olsun
  • 16-03-2010, 22:45:03
    #12
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda yazılanlara göre haklı görünüyorsunuz hocam. Hayırlısı olsun
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi durumlarda aldığın zaman 24 saat içerisinde denemek , kullanmak gereklidir. Bu nedenle ; Hem kendinizi mağdur etmemiş olursunuz , hemde karşı tarafı...

    Konuya gelince ; Şuanda ne olursa olsun , haksız taraf karşı taraftır. Hem lisansı almış , Üzerinden 1 hafta geçmiş. Daha sonrasında lisansın çalışmadığını söylüyor. Konu sahibinin de dediği gibi , Kim nerden bilecek lisansı satın alan arkadaşın ; 2 bilgisayarı olmadığı ya da başkasına aynı hafta içerisinde satıp daha sonra kullanmış süsü vermediğini..
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • 17-03-2010, 01:18:47
    #13
    Misafir
    Sizden ilgili alışveriş ile ilgili delillerinizi istedim?
    Alışveriş ile ilgili loglar, mesajlaşmalar, verdiğiniz keyin sorunsuz olduğuna dair delillerinizi istedim?
    12-03-2010, 17:55:33 tarihinde delilleri akşam vereceğinizi belirtmiştiniz?
    Daha sonra delilleri sunmadığınızdan dolayı tekrar delillerinizi istediğimde sorunu kabul edip, yaşattığınız sorundan dolayı alıcı şahısa ödemeyi müsait olunca yapacağınızı beyan etmiştiniz?
    Olayları incelerken iki taraflı olarak düşünürünüz biz, burada kendi bakış açınızdan, taraflı olarak olayı anlatmanız ve tarafınızdan yaşatılan ve kabul ettiğiniz sorunu burada kendiniz haklıymış gibi göstermeniz en büyük adaletsizliktir zaten.
    Diğer bir ihtimal; satıcı olarak vermiş olduğunuz üründen sorumlusunuz, yaşanabilecek kullanıcı kaynaklı hatalar dışındaki her türlü sorundan satıcı olarak siz sorumlusunuz ve burada sunulan deliller/ iddialar kullanıcı kaynaklı bir hata olmadığını gösteriyor.
    Savunmanız hiçbir delil/ kanıtınız olmadan, sadece cümleler ile muteber olamaz, araştırma yaparken tarafların iddiaları ve delillerine göre karar veriyoruz ve siz bu konuda sizden birçok kere kanıt istememize rağmen hiçbir kanıt sunamadınız.
    Yapmayın lütfen, taraf tutuyor gibi insafsızca bir hitabı burada sizler için, r10 platformundan en iyi şekilde faydalanabilmeniz için hiçbir karşılık beklemeden çalışan bizlere yöneltmeniz en büyük insafsızlık olur.
    Gerekli açıklama yapılmıştır, saygılar..