Bu gibi durumlarda aldığın zaman 24 saat içerisinde denemek , kullanmak gereklidir. Bu nedenle ; Hem kendinizi mağdur etmemiş olursunuz , hemde karşı tarafı...

Konuya gelince ; Şuanda ne olursa olsun , haksız taraf karşı taraftır. Hem lisansı almış , Üzerinden 1 hafta geçmiş. Daha sonrasında lisansın çalışmadığını söylüyor. Konu sahibinin de dediği gibi , Kim nerden bilecek lisansı satın alan arkadaşın ; 2 bilgisayarı olmadığı ya da başkasına aynı hafta içerisinde satıp daha sonra kullanmış süsü vermediğini..