Ama oldukça güzel olmuş
Fazla söze ne hacet. Şimdi forumda direk yayınlamayayım. Kızar mızar
http://anarschi.com/anarsik-cocuk-temasi-v3-hakkinda
Örnek olarak verdim. Burda yorum yaz bölümümün altında(gövde bölümünün sol alt köşesinde) bir pembe kızcağız ve mavi bir oğlumuz var. Tıklayın bakalım ne görceksiniz. Ben göstermedim yerini siz buldunuz.
Ahhhh ahhh.. Aşk ne güzel şey vesselam