• 13-03-2010, 12:36:19
    #1
    Az önce anarschi.com da dolaşırkene rastgeldim bu tuşa. Oldukça küçük koymuş bilenler vardır. Belki bayaadır var ben yeni görüyorum Ama oldukça güzel olmuş Fazla söze ne hacet. Şimdi forumda direk yayınlamayayım. Kızar mızar

    http://anarschi.com/anarsik-cocuk-temasi-v3-hakkinda

    Örnek olarak verdim. Burda yorum yaz bölümümün altında(gövde bölümünün sol alt köşesinde) bir pembe kızcağız ve mavi bir oğlumuz var. Tıklayın bakalım ne görceksiniz. Ben göstermedim yerini siz buldunuz. Ahhhh ahhh.. Aşk ne güzel şey vesselam
  • 13-03-2010, 12:50:45
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Dilini çıkarmasaymış daha iyimiş adam
  • 13-03-2010, 14:48:42
    #3
    anarşik işte yapacak olağandışı birşeyler.
  • 13-03-2010, 17:53:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilginç
  • 13-03-2010, 18:09:12
    #5
    gözlerinde bi şeytanlık var
  • 13-03-2010, 18:19:16
    #6
    Yuh etiket olduk Ya o dil için k.bakmayın
  • 13-03-2010, 18:19:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yav ben göremedim bir saattir arıyorum nerde bu xD
  • 13-03-2010, 18:23:04
    #8
    BDJ
    Üyeliği durduruldu
    Sol alt köşede,footerın üstünde
  • 13-03-2010, 18:28:57
    #9
    Üyeliği durduruldu