Az önce anarschi.com da dolaşırkene rastgeldim bu tuşa. Oldukça küçük koymuş bilenler vardır. Belki bayaadır var ben yeni görüyorum Ama oldukça güzel olmuş Fazla söze ne hacet. Şimdi forumda direk yayınlamayayım. Kızar mızar

http://anarschi.com/anarsik-cocuk-temasi-v3-hakkinda

Örnek olarak verdim. Burda yorum yaz bölümümün altında(gövde bölümünün sol alt köşesinde) bir pembe kızcağız ve mavi bir oğlumuz var. Tıklayın bakalım ne görceksiniz. Ben göstermedim yerini siz buldunuz. Ahhhh ahhh.. Aşk ne güzel şey vesselam