• 12-03-2010, 15:49:29
    #1
    yarın yapılacak olan açıkilköğretim sınavlarında kaç soru bilinmesi gerekli sorumlu dersten geçmek için. bazı arkadaşlar 45 alabilmen gerekli diyor kimisi 70 diyor yarın sınava gircek olan ve bilgisi olan varmı?
  • 12-03-2010, 15:52:14
    #2
    Sınav Nisanda değil mi ?
  • 12-03-2010, 15:55:31
    #3
    sınav 03-04 ve 04-04 de yanlış biliyorsunuz galiba

    sınav geçme sistemi ise

    ara sınavın yüzde 30 u final sınavının yüzde 70 alınarak hesaplanıyor. iki sınavın toplamı 50 ve üzeri olursa sınıfı geçersiniz.

    Açıkilköğretimde sınıf geçme artmetik ortalamanızda 50 ve üzeri olmalıdır.

    Yarın ki sınavda başarılar
  • 12-03-2010, 16:07:10
    #4
    1-Sınavlar, Türkiye genelinde ve Suudi Arabistan (Cidde, Medine, Riyad), Libya (Trablus) Eğitim Ataşeliklerinde olmak üzere toplam 364 merkezde, 13 Mart 2010 Cumartesi günü yapılacaktır.
    2-Sınavlar, sabah ve öğleden sonra olmak üzere 2 oturum halinde uygulanacaktır.
    3-Sabah oturumu Türkiye saati ile 10.00 da başlayacak olup; sınav süresi 150 dakikadır.
    4-Öğleden sonraki oturum Türkiye saati ile 14.00 de başlayacak olup; sınav süresi 150 dakikadır.
    5- Sınavlar çoktan seçmeli test usulü ile yapılmaktadır.
    6- Sınavlarda yanlış cevabın doğru cevabı götürmesi uygulaması yoktur.
    7-Öğrenciler bir oturumda en fazla 6 dersten sınava girebilir.
    8-Sınavların değerlendirilmesi 100 puan üzerinden yapılır. Sınav sonuçlarına göre 45 ve üzeri puan alan öğrenci o dersten başarılı sayılır.
    9-Sınavda alınan puan yılsonu puanı olarak değerlendirilir. Bir dersten başarılı puan alan öğrenci o sınıfa ait bu dersi geçmiş olur. Başarısız olunması durumunda (ortalama ile sınıf geçme şartını yerine getirememişse) bir sonraki dönem sınavlarında tekrar sınavlara katılır.

    Sınav Gİriş Bİlgilerinizi Görmek İçin Tıklayınız
  • 12-03-2010, 17:06:14
    #5
    arkadaş sanırım açık ilköğretim den bahsediyor