Konu
Yarınki açıkilköğretim sınavları hakkında bir sorum var?
12-03-2010, 16:07:10
#4
LitmuS
http://aio.meb.gov.tr/guncel_haber.html
mebten buldum galiba
Açık İlköğretim Okulu'nun 2009-2010 Öğretim Yılı II. Dönem Sınavı İle İlgili
Açıklamalar...
1-Sınavlar, Türkiye genelinde ve Suudi Arabistan (Cidde, Medine, Riyad), Libya (Trablus) Eğitim Ataşeliklerinde olmak üzere toplam 364 merkezde,
13 Mart 2010 Cumartesi günü yapılacaktır.
2-Sınavlar, sabah ve öğleden sonra olmak üzere 2 oturum halinde uygulanacaktır.
3-Sabah oturumu Türkiye saati ile 10.00 da başlayacak olup; sınav süresi 150 dakikadır.
4-Öğleden sonraki oturum Türkiye saati ile 14.00 de başlayacak olup; sınav süresi 150 dakikadır.
5- Sınavlar çoktan seçmeli test usulü ile yapılmaktadır.
6- Sınavlarda yanlış cevabın doğru cevabı götürmesi uygulaması yoktur.
7-Öğrenciler bir oturumda en fazla 6 dersten sınava girebilir.
8-Sınavların değerlendirilmesi 100 puan üzerinden yapılır.
Sınav sonuçlarına göre 45 ve üzeri puan alan öğrenci o dersten başarılı sayılır.
9-Sınavda alınan puan yılsonu puanı olarak değerlendirilir. Bir dersten başarılı puan alan öğrenci o sınıfa ait bu dersi geçmiş olur. Başarısız olunması durumunda (ortalama ile sınıf geçme şartını yerine getirememişse) bir sonraki dönem sınavlarında tekrar sınavlara katılır.
Sınav Gİriş Bİlgilerinizi Görmek İçin Tıklayınız