Kokoreç pek sevmem, Adana kebap daha iyi yanındada acılı şalgam.
Hmmmmmm..
Şimdi bi Kokoreç olcaktı full acılı offf
104
●5.452
- 14-09-2010, 00:22:02yolla 1-2 porsiyon.kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2010, 00:22:50kokoreç sevilmezmi hiç, ağzının tadını bilenlereee,bi de acılı şalgam oldumu yanında işlem tamamdır : )kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2010, 00:23:16Üyeliği durdurulduAvrupa birliği standartlarına göre kokoreç haşlanarak falan olucakmış,Şuan sevdiğimiz kokoreç yalan olabilir..Bol bol yemek lazım

Hayatının hatasıRyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2010, 00:23:59Üyeliği durdurulduYolda soğuyup tadı bozulursa benden bilme ama, olmadı tarifi gönderelimteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2010, 00:32:57olmadı ben geleyim. en kolayı.kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
