kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kokoreç pek sevmem, Adana kebap daha iyi yanındada acılı şalgam.

Hmmmmmm..
kokoreç sevilmezmi hiç, ağzının tadını bilenlereee,bi de acılı şalgam oldumu yanında işlem tamamdır : )