• 09-03-2010, 02:30:31
    #1
    Geceye doğru gelen bir saldırı ile site yönlendirme aldı,
    düzelttim herşey tamam,
    şimdi veritabanını ayarlıyorum.

    ilk defa başımıza gelmiyor, eninde sonunda kısa sürede eski haline gelicek herşey, fakat neden bu kadar uğraşıyorum(z)?

    Kendilerine İslami Hacker adını veren, Yaradan Allah' ın adıyla diye konuşan bir kişi madem bu kadar dindar bir insansında neden din kardeşlerine bunu yapabilicek kadar karakterli bir insansın?

    Madem o kadar dindarsın, Allah korkun var o zaman seni Allah' a havale ediyorum.

    Şurda gece gece işimizle-gücümüzle uğraşırken, sınav derdine düşmüşken neden şimdi geldinde benim kafamı kurcaladın?

    Madem o kadar Allah korkunuz vardıda neden gidip yabancı forumları, yabancı politik siteler ile uğraşmadınız?

    NOT: Gece gece bu tip bi konu açtım hor görmeyin, içimden geçenleri yazdım. Azda olsa kafam rahatladı.

    İyi geceler
  • 09-03-2010, 02:40:40
    #2
    neden heklemişler sitenin içeriği neydi?
  • 09-03-2010, 03:54:22
    #3
    Scarab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden heklemişler sitenin içeriği neydi?
    Bu tip lamerler için sitenin içeriği, türü, ne amaçla yayın yaptığı hiç önemli değildir. Önemli olan bir şekilde açık bulup girip zarar vermektir. Eğer rfi ile girdiyse zaten sitenin içeriğine bakmamıştır bile. Direk basıp geçmiştir.
  • 09-03-2010, 11:04:25
    #4
    Scarab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden heklemişler sitenin içeriği neydi?
    basit bir sql üzerinden redirect kodu eklemiş vatandaş,
    içerik olarakda bildiğiniz forum sitesi "program, yazılım vs."
  • 09-03-2010, 11:17:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun kardeş.Maalesef ki bu şekilde hem dinine bağlı olarak görülen hemde zarar vererek kul hakkı yiyen birçok kişi var.Bu kişilere hem islam diyor hemde kul hakkı yiyor.Bu noktadaki tezatlığı görüyorsunuz.Piyasada o kadar İslam'a küfür eden,Peygamberimize hakaret eden,Ülkeyi bölmek isteyen vs.zararlı siteler var.Gidip onlara saldıracaklarına ; insanlara bilgi veren,faydalı paylaşımların bulunduğu forum sitelerine saldırıyorlar.Egolarını tatmin ediyorlar.Gerçekten yazık.Allah'a havale etmekten başka çare yok hocam tekrardan geçmiş olsun.
  • 09-03-2010, 12:55:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    islami cihad diye bir grubumuz vardi bizde site hackliyoduk ama ***** ve danimarka israil fln hatta arablar ekleyip tebrik ediyolardi bunlar gibi aptallarda islam adiyla hackliyo kendi ulkesine din kardesine zarar veriyo
  • 09-03-2010, 21:28:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun kardeşim
  • 10-03-2010, 01:05:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.

    Kul hakkında giriyor sanırım bu durum.
  • 10-03-2010, 09:45:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geceye doğru gelen bir saldırı ile site yönlendirme aldı,
    düzelttim herşey tamam,
    şimdi veritabanını ayarlıyorum.

    ilk defa başımıza gelmiyor, eninde sonunda kısa sürede eski haline gelicek herşey, fakat neden bu kadar uğraşıyorum(z)?

    Kendilerine İslami Hacker adını veren, Yaradan Allah' ın adıyla diye konuşan bir kişi madem bu kadar dindar bir insansında neden din kardeşlerine bunu yapabilicek kadar karakterli bir insansın?

    Madem o kadar dindarsın, Allah korkun var o zaman seni Allah' a havale ediyorum.

    Şurda gece gece işimizle-gücümüzle uğraşırken, sınav derdine düşmüşken neden şimdi geldinde benim kafamı kurcaladın?

    Madem o kadar Allah korkunuz vardıda neden gidip yabancı forumları, yabancı politik siteler ile uğraşmadınız?

    NOT: Gece gece bu tip bi konu açtım hor görmeyin, içimden geçenleri yazdım. Azda olsa kafam rahatladı.

    İyi geceler
    Sormak lazım okadar dindarlar ama bi Namaz kılıyorlarmı acaba merak ediyorum