düzelttim herşey tamam,
şimdi veritabanını ayarlıyorum.
ilk defa başımıza gelmiyor, eninde sonunda kısa sürede eski haline gelicek herşey, fakat neden bu kadar uğraşıyorum(z)?
Kendilerine İslami Hacker adını veren, Yaradan Allah' ın adıyla diye konuşan bir kişi madem bu kadar dindar bir insansında neden din kardeşlerine bunu yapabilicek kadar karakterli bir insansın?
Madem o kadar dindarsın, Allah korkun var o zaman seni Allah' a havale ediyorum.
Şurda gece gece işimizle-gücümüzle uğraşırken, sınav derdine düşmüşken neden şimdi geldinde benim kafamı kurcaladın?
Madem o kadar Allah korkunuz vardıda neden gidip yabancı forumları, yabancı politik siteler ile uğraşmadınız?
NOT: Gece gece bu tip bi konu açtım hor görmeyin, içimden geçenleri yazdım. Azda olsa kafam rahatladı.
İyi geceler