Geçmiş olsun kardeş.Maalesef ki bu şekilde hem dinine bağlı olarak görülen hemde zarar vererek kul hakkı yiyen birçok kişi var.Bu kişilere hem islam diyor hemde kul hakkı yiyor.Bu noktadaki tezatlığı görüyorsunuz.Piyasada o kadar İslam'a küfür eden,Peygamberimize hakaret eden,Ülkeyi bölmek isteyen vs.zararlı siteler var.Gidip onlara saldıracaklarına ; insanlara bilgi veren,faydalı paylaşımların bulunduğu forum sitelerine saldırıyorlar.Egolarını tatmin ediyorlar.Gerçekten yazık.Allah'a havale etmekten başka çare yok hocam tekrardan geçmiş olsun.