• 07-03-2010, 12:55:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bir nisanda kontörler kalkıyomuş , bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilirlermi , avantajları nelerdir dezavantajları nelerdir?
  • 07-03-2010, 12:57:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konuşma dakikası gelecekmiş yerine mesela 100dakika 20tl olacak, 20tl verip 100 dakika konuşma satın alacaksın.
  • 07-03-2010, 12:58:49
    #3
    Buradaki haberde biraz bilgi mevcut = http://www.haber24.com/Ekonomi/1-791...satilacak.html
  • 07-03-2010, 13:01:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Öyle bir şey olursa yandık desenize sms lerle idare ediyoruz zaten
  • 07-03-2010, 13:17:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu sms işlerini nasıl olucak acaba :?
  • 07-03-2010, 14:49:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sms işlerini nasıl olucak acaba :?
    Sistem Avrupa'daki sisteme dönecek. Mesela Avusturya'da 1000 SMS 10 €. Burda da öyle paketler hazırlanacak galiba.
  • 07-03-2010, 15:37:43
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu an yüklü olan kontörler ne olacak dakikaya çevireceğiz diye bize bide orda kazık atmasınlar
  • 08-03-2010, 08:34:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an yüklü olan kontörler ne olacak dakikaya çevireceğiz diye bize bide orda kazık atmasınlar
    Hangi durumda atmıyorlar ki o kazığı çevirirler yine bir dümen.
  • 08-03-2010, 09:35:25
    #9
    sms olayı paralı olursa yandık