aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an yüklü olan kontörler ne olacak dakikaya çevireceğiz diye bize bide orda kazık atmasınlar
Hangi durumda atmıyorlar ki o kazığı çevirirler yine bir dümen.