• 03-03-2010, 18:16:18
    #19
    r10 da çok sık duymaya başladık bu tarz olayları :S
    Aslında bir arkadaşın da dediği gibi 8-10 kişi toplanıp kurban kestirsek yada bir yere bağış yapsak ne kadar güzel olur...
    Allah acil şifalar versin
  • 03-03-2010, 18:20:42
    #20
    allah acil şifalar versin
  • 03-03-2010, 19:16:16
    #21
    Allah acil şifalar versin...
  • 03-03-2010, 20:09:28
    #22
    Allah acil şifalar versin.
  • 03-03-2010, 20:12:11
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Allah acil şifalar versin, umarım atlatır.
  • 03-03-2010, 21:32:10
    #24
    Allah acil şifalar versin,


    Açsın bir yönetici bağış hesabı, herkes gönlünden kopanı göndersin, yapalım bağışımızı, keselim kurbanımızı.
  • 03-03-2010, 21:36:27
    #25
    Allah acil şifa versin
  • 03-03-2010, 21:40:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Yüce Rab yardımcısı ve yardımcımız olsun.
  • 03-03-2010, 21:41:20
    #27
    Allah yardımcısı olsun acil şifalar versin Rabbim.