r10 da çok sık duymaya başladık bu tarz olayları :S
Aslında bir arkadaşın da dediği gibi 8-10 kişi toplanıp kurban kestirsek yada bir yere bağış yapsak ne kadar güzel olur...
Allah acil şifalar versin