• 23-02-2010, 13:11:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    2005 yılından beri R10 üyesiyim.2 üniversite değiştirdim fakat okulun bitmeyeceğini anlayıp askere gitmeye karar verdim.Umarım iyi bir karar olmuştur benim için.

    Vatani görevimi Burdur - Ulaştırma'da yapacağım.Fırsat buldukça girmeye çalışacağım.

    Askerliği yarılamışız / Antalya

    Herkese mutlu, kazançlı ve hitli yıllar diliyorum.
  • 23-02-2010, 13:13:05
    #2
    hayırlı teskereler eser'im
  • 23-02-2010, 13:18:45
    #3
    Hayırlı teskereler .
  • 23-02-2010, 13:53:18
    #4
    Hayırlı teskereler ama inşallah okulu bitirmediğine pişman olmassın, uzun dönem yapmak kolay değildir, ben kısa yaptım, enaz 3 kısa dönem görüyorsun, psikolojinide bozduk gitmeden
  • 23-02-2010, 14:10:18
    #5
    Hayırlı teskereler.
  • 23-02-2010, 16:11:50
    #6
    Hayırlı teskereler..
  • 23-02-2010, 18:33:01
    #7
    Hayırlı teskereler.
  • 23-02-2010, 19:23:26
    #8
    Yolun açık olsun hayırlı teskereler hocam...
  • 23-02-2010, 19:25:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısıyla bitirip gelirsin inşALLAh.