Merhaba arkadaşlar,

2005 yılından beri R10 üyesiyim.2 üniversite değiştirdim fakat okulun bitmeyeceğini anlayıp askere gitmeye karar verdim.Umarım iyi bir karar olmuştur benim için.

Vatani görevimi Burdur - Ulaştırma'da yapacağım.Fırsat buldukça girmeye çalışacağım.

Askerliği yarılamışız / Antalya

Herkese mutlu, kazançlı ve hitli yıllar diliyorum.