Merhaba arkadaşlar,
2005 yılından beri R10 üyesiyim.2 üniversite değiştirdim fakat okulun bitmeyeceğini anlayıp askere gitmeye karar verdim.Umarım iyi bir karar olmuştur benim için.
Vatani görevimi Burdur - Ulaştırma'da yapacağım.Fırsat buldukça girmeye çalışacağım.
Askerliği yarılamışız
/ Antalya
Herkese mutlu, kazançlı ve hitli yıllar diliyorum.