• 13-02-2010, 01:47:25
    #1
    Merhabalar,
    Lexmark x5250 var bende kartuşlar arzalı 45tl fiyat verdiler teki için iki tanesi 90TL yapıyor bende bugün geçtim sorada öyle dikkatli bakmadım ama HP marka tarayıcılı yazıcı geliyor renkli yazıcı 79TL sanırım fiyatı ben düşünüyorum.

    19 şubat gelmesi Cuma günü sizce alınırmı?
    Alacaklar yada düşünenler varmı?
  • 13-02-2010, 02:20:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiye Ederim güzel yazıcı
  • 13-02-2010, 02:22:27
    #3
    Gelen üründe bu F2480 e benziyordu simdi görsellerde baktım evet o idi hatta çıktı alınan resim bile oydu.
  • 13-02-2010, 02:23:34
    #4
    Konudan baya sapıyorum isterseniz silebilirim mesajımı ;

    Tonerli kaliteli el yakmayan ne marka ve modelde birşey önerebilirsiniz bana ?
  • 13-02-2010, 02:26:25
    #5
    Darks..' sorun yok forum burası üye oldu isen istersen yazarsın cevap fark etmez.
  • 13-02-2010, 02:33:16
    #6
    HP mı emin misiniz? HB falan olmasın:P
  • 13-02-2010, 02:36:45
    #7
    StaryGeCe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HP mı emin misiniz? HB falan olmasın:P
    Yok hp ya.
  • 13-02-2010, 02:52:11
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hp ya.
    Takılıyorum bim'e. Markaları clonlamada üstüne yokya
  • 13-02-2010, 02:58:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Arada kaliteli şeyler de geliyor haklarını yememek lazım. HP iyidir iyi fiyatı da uygun vazgeçme