Merhabalar,
Lexmark x5250 var bende kartuşlar arzalı 45tl fiyat verdiler teki için iki tanesi 90TL yapıyor bende bugün geçtim sorada öyle dikkatli bakmadım ama HP marka tarayıcılı yazıcı geliyor renkli yazıcı 79TL sanırım fiyatı ben düşünüyorum.
19 şubat gelmesi Cuma günü sizce alınırmı?
Alacaklar yada düşünenler varmı?
BİM'e HP marka yazıcı geliyor alacaklar varmı
51
●6.529
- 13-02-2010, 01:47:25
- 13-02-2010, 02:22:27Gelen üründe bu F2480 e benziyordu simdi görsellerde baktım evet o idi hatta çıktı alınan resim bile oydu.
- 13-02-2010, 02:23:34Konudan baya sapıyorum isterseniz silebilirim mesajımı ;
Tonerli kaliteli el yakmayan ne marka ve modelde birşey önerebilirsiniz bana ? - 13-02-2010, 02:26:25Darks..' sorun yok forum burası üye oldu isen istersen yazarsın cevap fark etmez.
- 13-02-2010, 02:52:11Takılıyorum bim'e.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markaları clonlamada üstüne yokya