Merhabalar,
Lexmark x5250 var bende kartuşlar arzalı 45tl fiyat verdiler teki için iki tanesi 90TL yapıyor bende bugün geçtim sorada öyle dikkatli bakmadım ama HP marka tarayıcılı yazıcı geliyor renkli yazıcı 79TL sanırım fiyatı ben düşünüyorum.
19 şubat gelmesi Cuma günü sizce alınırmı?
Alacaklar yada düşünenler varmı?