• 12-02-2010, 19:49:24
    #19
    O kitabı basanında,bastıranında,o haritayı çizeninde alayının a. .Şerefsizler kolay sanıyorlar heralde.
  • 12-02-2010, 20:11:26
    #20
    Ancak asparagas şekillerde bir nefi ütopik dünyalarında bunu görürler. Sadece kendilerini tatmin edebilmek için tapılan ve içerisinde ufacık bir zeka barındırmayan bir eylem. Amaçsız...
  • 12-02-2010, 21:48:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Allah belalarını versin ne diyeyim, tam herşey güzelleşiyor ortam yumuşuyor. Bunu hazzetmeyen şerefsizler böyle yapıp gene ortalığı karıştırma çabasındalar.

    Bu arada Kürdistan kelimesi doğuya verilen bir isimdir. Buraların nasıl Mezopotamya,Güneydoğu gibi isimleri varsa Kürdistan da buraya takılan bir isimdir. Geçen çayhanede 80-90 yaşındaki bir amca söyledi. Zamanla bu ismi kendi emellerine alet edip o kelimeyi Türkiye'nin baş düşmanı yaptılar. Allah belanızı versin. Sizin yüzünüzden bir günümüz huzurlu geçmiyor.
  • 12-02-2010, 22:01:53
    #22
    Bunu hediye edelim onlara
  • 12-02-2010, 22:44:56
    #23
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu hediye edelim onlara

    süper olurdu
  • 12-02-2010, 22:46:23
    #24
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu hediye edelim onlara
    kapak oldu.
  • 13-02-2010, 00:29:37
    #25
    MarkaBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapak oldu.
    kavanoz kapağı
  • 13-02-2010, 00:33:57
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Milli Eğitim Bakanlığımızın işgüzarlığı sonucu ortaya çıkan bir kitap ve harita..Sağolsunlar eğitime çok önem veriyorlar.Zaten bir avukat hanımın eğitimin başında olması da çok anlamlı değil mi?
  • 13-02-2010, 02:31:45
    #27
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu hediye edelim onlara
    Güzel oturdu