Allah belalarını versin ne diyeyim, tam herşey güzelleşiyor ortam yumuşuyor. Bunu hazzetmeyen şerefsizler böyle yapıp gene ortalığı karıştırma çabasındalar.

Bu arada Kürdistan kelimesi doğuya verilen bir isimdir. Buraların nasıl Mezopotamya,Güneydoğu gibi isimleri varsa Kürdistan da buraya takılan bir isimdir. Geçen çayhanede 80-90 yaşındaki bir amca söyledi. Zamanla bu ismi kendi emellerine alet edip o kelimeyi Türkiye'nin baş düşmanı yaptılar. Allah belanızı versin. Sizin yüzünüzden bir günümüz huzurlu geçmiyor.