• 10-02-2010, 01:05:58
    #1
    Bu gece benim gecem, cama vuran her damlada seni hatırlıyorum....
    http://www.video-klipleri.org/muzeyy...eefec4dd2.html

    Bilmeyen arkadaşlar için bknz: Agora
  • 10-02-2010, 01:20:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet evet güzeldi o şarkı.
  • 10-02-2010, 01:34:44
    #3
    aşk acısı çeken birinin topiğine mi misafiriz
  • 10-02-2010, 01:50:03
    #4
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşk acısı çeken birinin topiğine mi misafiriz
    Doğru olanı bilen ama yapamayanın birinin topiğindesiniz, hoş geldiniz
  • 10-02-2010, 01:51:28
    #5
    Yapma güzelim, etme güzelim Biz senin neşeli halini seviyoruz
  • 10-02-2010, 02:00:45
    #6
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma güzelim, etme güzelim Biz senin neşeli halini seviyoruz
    Aşk güzeldir, aşk iyidir, aşk harikadır diye ver gazı ver gazı Zahit'te bulsun arızanın birini
  • 10-02-2010, 02:00:48
    #7
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru olanı bilen ama yapamayanın birinin topiğindesiniz, hoş geldiniz
    Güçlü olmak lazım zor evet. Yine de geçer 3-5 güne sen de kızarsın kendine deli miymişim ben diye.

    Allah kolay versin.
  • 10-02-2010, 02:25:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bir de Nilüfer'le düetleri vardı dalgalandımda duruldum oda güzeldir. (:
  • 10-02-2010, 02:32:39
    #9
    Benim imzamdaki şarkıyı Dinle sen, ne gam kalır ne tasan