Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru olanı bilen ama yapamayanın birinin topiğindesiniz, hoş geldiniz
Güçlü olmak lazım zor evet. Yine de geçer 3-5 güne sen de kızarsın kendine deli miymişim ben diye.

Allah kolay versin.