• 09-02-2010, 19:58:16
    #10
    İlk maçta fenerbahçe çünkü deplasmanda 1 gol atmış..

    İkincide ise BURSA çıkar çünkü zaten fenerbahçe bursadan az gol atmış..

    Bazı arkadaşlar yanlış bilebilir bunu deplasmanda atılan gol 2lik değildir. Eğer goller eşit ise DEPLASMANDA ATILAN GOLLERE BAKILIR VE DEPLASMANDA EN ÇOK GOL ATAN TAKIM ÇIKAR.
  • 09-02-2010, 23:37:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    deplasman golünde kim üstünse o çıkar.

    <kd>anlıyan değil anlayan</kd>
  • 10-02-2010, 00:57:29
    #12
    Mys
    Üyeliği durduruldu
    fenerbahçe 2-0 yenip
    deplasmanda 1 gol atar ise .
    galatasaray 4 gol atması gerekir turu atlaması için ..
  • 10-02-2010, 03:08:06
    #13
    Futbol bölümüne bi gir sen bi ton futbol erbabı var
    Futboldan çok iyi ! anlayan..