İlk maçta fenerbahçe çünkü deplasmanda 1 gol atmış..

İkincide ise BURSA çıkar çünkü zaten fenerbahçe bursadan az gol atmış..

Bazı arkadaşlar yanlış bilebilir bunu deplasmanda atılan gol 2lik değildir. Eğer goller eşit ise DEPLASMANDA ATILAN GOLLERE BAKILIR VE DEPLASMANDA EN ÇOK GOL ATAN TAKIM ÇIKAR.