• 05-02-2010, 23:55:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Dün yeni dijital fotoğraf makinası aldım kutunun içinde duracelll ultra AA 1.5 Volt kalem pillerden geldi, dün 5,10 foto çektim sorunsuz bugün video çekerken kapanmalar, ve hiç açılmama gibi bir durum oldu, yeni pil aldım bakkalda panasonic onunla bir kez açıldı makina sonra hiç açılmadı .. Yani anlayacağınız şarj olabilen cihaz + pil arıyorum tavsiye ettiğiniz marka varmı? şöyle 250-500 foto çekebileceğim bir pil varmıdır ?
  • 05-02-2010, 23:57:09
    #2
    250-500 zor ama şöyle 100-150 tane çekersin 2700 mah şarjlı pil al
    Marka olarak gp tavsiye ederim.
  • 05-02-2010, 23:57:50
    #3
    duracell lerin dayanması lazım neden kapandı anlamadım yenı duracell pıl al tavsıyem. ben duracell kullanıyorum sorunsuz..
    ama panasonic falan makınayı bıle acmıyor
  • 06-02-2010, 00:01:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun arkadaşlar değerli yorumlarınız için,
  • 06-02-2010, 00:27:34
    #5
    Codac Al ve kesinlikle fotoğraf makinası satan veya foto çeken yerlerden al makinanıda götür adamlar makinaya göre pil veriyor kömürlü kömürsüz vs. ayrıca volt'una göre güzel bir pil verirler : )

    Yukarıdakilere okumaktan eriniyorsan ata sözü fotocuya git , damar'a göre şerbet veriyorlar
  • 06-02-2010, 00:29:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Şarz edilebilir pil + şarz aleti ortalama fiyatı nedir arkadaşlar banada lazım pek kullanamıyorum açıkcası.
  • 06-02-2010, 00:32:53
    #7
    sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Codac Al ve kesinlikle fotoğraf makinası satan veya foto çeken yerlerden al makinanıda götür adamlar makinaya göre pil veriyor kömürlü kömürsüz vs. ayrıca volt'una göre güzel bir pil verirler : )

    Yukarıdakilere okumaktan eriniyorsan ata sözü fotocuya git , damar'a göre şerbet veriyorlar
    Fotoğraf makinası satan yere gitmesine gerek yok. Yukarıda yazdığım pil işini görecektir. Kömürlü pil değil çelik veya nikeldir bu tip piller.
  • 06-02-2010, 00:32:59
    #8
    SystemRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarz edilebilir pil + şarz aleti ortalama fiyatı nedir arkadaşlar banada lazım pek kullanamıyorum açıkcası.
    10-30 arası değişiyordu fiyatı ADana-mısırçarşısına göre verdim
  • 06-02-2010, 01:43:20
    #9
    GP Pillerini bende kullanıyorum fuji s5800 de diğer panasonic ,vart ( yanlış olabilir ) çok çok fazla iyi.Özellikle teknosaya arada uğradığımda alıyorum teknosadan 6 tanesini 3.5 TL ye çekiyorum fotoğraflarımı.

    Kaç adet çektiğimi hatırlamıyorum ama diğer pillerden fazla çektiğimi biliyorum.Yeni pillerle şuan 45 te kalmışım , tatil nedeniyle çekecek düzgün fotoğraf anları bulamadığımdan kesin birşey söyleyemem kaç adet çekebileceğimi ama sonuç itibari ile tavsiye edebilirim GB pilleri.