GP Pillerini bende kullanıyorum fuji s5800 de diğer panasonic ,vart ( yanlış olabilir ) çok çok fazla iyi.Özellikle teknosaya arada uğradığımda alıyorum teknosadan 6 tanesini 3.5 TL ye çekiyorum fotoğraflarımı.
Kaç adet çektiğimi hatırlamıyorum ama diğer pillerden fazla çektiğimi biliyorum.Yeni pillerle şuan 45 te kalmışım , tatil nedeniyle çekecek düzgün fotoğraf anları bulamadığımdan kesin birşey söyleyemem kaç adet çekebileceğimi ama sonuç itibari ile tavsiye edebilirim GB pilleri.