
Başlıkta delirdiğini yazdım fakat üyeliğinin çalındığını düşünüyorum.
Ana Bölüm : https://www.r10.net/google-optimizasyon/
Konular;
https://www.r10.net/google-optimizasy...rugum-yok.html
https://www.r10.net/google-optimizasy...eeeeeeeee.html
https://www.r10.net/google-optimizasy...un-nerede.html
Yetkililerde bir el atabilirmi.Konulara cevap ve yazı olarak aynı şeyleri yazıyor.