Başlıkta delirdiğini yazdım fakat üyeliğinin çalındığını düşünüyorum.

Ana Bölüm : https://www.r10.net/google-optimizasyon/

Konular;
https://www.r10.net/google-optimizasy...rugum-yok.html

https://www.r10.net/google-optimizasy...eeeeeeeee.html

https://www.r10.net/google-optimizasy...un-nerede.html

Yetkililerde bir el atabilirmi.Konulara cevap ve yazı olarak aynı şeyleri yazıyor.