Haklı diyorsunuz,sayyac sayım oranları analytics e çok yakın yani çok başarılı sayyac,insanlar anlık istatisk istiyor analytics ertesi gün gösterdiği için çoğu kullanıcı bu yüzden kullanmıyor.
Bu noktada çok haklısınız tek kötü yanı bu zaten , fakat ***** sitelere kodları vermeseler, diğer sayfaların istatikleri daha hızlı verilir, sayyac serverleri en azından fazla kasılmaz
O kadar ***** forum varken böyle faydalı bi sitenin kapatılması garip geldi biraz bana. Herhalde bundan sonraki yayın hayatlarında baya seçici olmaları gerekiyor.
Bende diyorum neden hitlerim yaridan yariya dustu google analytics hesabima bakinca anladim birsey var bunda.. Gecmis olsun acilir en kisa zamanda ins.