Haklı diyorsunuz,sayyac sayım oranları analytics e çok yakın yani çok başarılı sayyac,insanlar anlık istatisk istiyor analytics ertesi gün gösterdiği için çoğu kullanıcı bu yüzden kullanmıyor.
Bu noktada çok haklısınız tek kötü yanı bu zaten , fakat ***** sitelere kodları vermeseler, diğer sayfaların istatikleri daha hızlı verilir, sayyac serverleri en azından fazla kasılmaz