• 02-02-2010, 12:33:25
    #19
    Uğur Boral güzel oynadı, hep böyle içeri katetmesini bekliyoruz. Daum duy sesimizi.
  • 02-02-2010, 16:25:24
    #20
    was
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçin fesat
    valla hala beni tanıyamadıysan ve için fesat diyebiliyorsan tebrik ederim seni hayal kırıklığına uğrattın beni...
  • 02-02-2010, 17:42:56
    #21
    kim ne derse desin delikanlı gazete taraf, ama bu başlık hoş olmamış
  • 02-02-2010, 18:03:00
    #22
    Tarak gazetesi işte.herşeyi haber yapan bi' gazeteden nasıl bir başlık beklersiniz ki ?
  • 02-02-2010, 18:54:49
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam olsalar yanmam..Bir avuç O.Ç ( Oldum Olası Çaresiz )
    doğru söze ne hacet. banınız açılsın + vericem.
  • 02-02-2010, 22:19:57
    #24
    Backlink Hizmetleri
    Futbolda böyle terimler hiç hoş değil. Savaş yok ortada spor yapılıyor sadece