• 01-02-2010, 13:54:49
    #10
    yuh artık.
  • 01-02-2010, 13:55:25
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam olsalar yanmam..Bir avuç O.Ç ( Oldum Olası Çaresiz )
    ++++

    anca bu şekilde gündemde kalıp gazete satıyorlar
  • 01-02-2010, 14:11:56
    #12
    Fenerbahçeyi kendileriyle karıştırdılar - 93 Sivas
  • 01-02-2010, 14:15:39
    #13
    Ne var bunda yani?

    Katletmek (TDK):

    1. İnsan öldürmek.
    2. Zor duruma sokmak, aşırı derecede rahatsız etmek


    2. anlamda kullanılmış, "hezimete uğrattı" dediklerinde hiç böyle bir başlık görmedim?
  • 01-02-2010, 14:52:26
    #14
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne var bunda yani?

    Katletmek (TDK):

    1. İnsan öldürmek.
    2. Zor duruma sokmak, aşırı derecede rahatsız etmek
    2. anlamda kullanılmış, "hezimete uğrattı" dediklerinde hiç böyle bir başlık görmedim?
    Hezimet yenilgi anlamına gelir , ayrıca katletmek sözcüğü yazılırken 2. anlamın kullanıldığını düşünmüyorum , bilemeyiz de.
  • 02-02-2010, 08:21:09
    #15
    was
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne var bunda yani?

    Katletmek (TDK):

    1. İnsan öldürmek.
    2. Zor duruma sokmak, aşırı derecede rahatsız etmek


    2. anlamda kullanılmış, "hezimete uğrattı" dediklerinde hiç böyle bir başlık görmedim?
    Ne cevap vereyim yani :S Sivas , katletmek bir şeyleri çağrıştırıyor mu?
  • 02-02-2010, 08:37:41
    #16
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ergenekon gazetesi ne yazacak diye bekliyordunuz?
    Aynen Sizlerde alıp okuyorsunuz onu neden demiyorsunuz?
  • 02-02-2010, 12:21:50
    #17
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne cevap vereyim yani :S Sivas , katletmek bir şeyleri çağrıştırıyor mu?
    İçin fesat
  • 02-02-2010, 12:32:39
    #18
    Arkadaşlar lütfen.
    Taraf ne yazarsa doğru yazar, ne yazdıysa iyi niyetli yazar.
    Taraf en büyük, taraf en süper gazete.