• 31-01-2010, 21:33:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Samanyolunda az önce ölümsüz kahramanlar diye dizi vardi.

    dizi nin amaci şehitlerimiz dizilerini yapmişlar canli olarak


    gerçekten çok etkılendım ben ve üzüldüm.


    izleyen varsa yorumlarınızı beklıyorum.
  • 31-01-2010, 21:34:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yokmu izleyen şehiterımızı
  • 31-01-2010, 21:40:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bana - rep veren hangi ******** yoksunu insan çiksın söylesin ben verdim diye

    Böyle şerefsizlik olmaz bide küfür eder gibi .......... koymuş ******** yoksunu herif.
  • 31-01-2010, 21:55:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bana göre duygu sömürüsü. tamam askerlerimizi izlerken bizde duygulanıyoruz ama tek türkiye, ölümsüz kahramanlar sırf reyting için yapılıyor. ben şahsen izlemem o tür dizileri kesinlikle
  • 31-01-2010, 23:10:56
    #5
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana göre duygu sömürüsü. tamam askerlerimizi izlerken bizde duygulanıyoruz ama tek türkiye, ölümsüz kahramanlar sırf reyting için yapılıyor. ben şahsen izlemem o tür dizileri kesinlikle
    Kesinlikle katılıyorum
  • 31-01-2010, 23:18:24
    #6
    Kaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu izleyen şehiterımızı
    arkadaşım konuyu açtıktan 60 saniye geçmeden yok mu izleyen diye mesaj atıyorsun. nedir bu? tamam izleyen varsa yorumunu yapar.
  • 31-01-2010, 23:18:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Reyting olmasa, izlenmese neden konulsun ki? Hit yapmayan bi sitede sabah akşam çalışıp durur musunuz siz?
    Aşk-ı Memnu, Yaprak Dökümü vs. gibi saçma diziler için televizyon başında vakit geçireceğime Tek Türkiyeyi, Ölümsüz Kahramanları izlerim. Hem terbiyemde bozulmamış olur değil mi?
    Kötü yorumların siyasi amaçlı yapıldığını düşünüyorum, objektif bakılamıyor. Veyahut milli duygulardan soyutlandık.

    @Kaynak;
    Vaktim oldukça izliyorum kardeşim. Epey güzel
  • 31-01-2010, 23:20:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reyting olmasa, izlenmese neden konulsun ki? Hit yapmayan bi sitede sabah akşam çalışıp durur musunuz siz?
    Aşk-ı Memnu, Yaprak Dökümü vs. gibi saçma diziler için televizyon başında vakit geçireceğime Tek Türkiyeyi, Ölümsüz Kahramanları izlerim. Hem terbiyemde bozulmamış olur değil mi?
    Kötü yorumların siyasi amaçlı yapıldığını düşünüyorum, objektif bakılamıyor. Veyahut milli duygulardan soyutlandık.

    @Kaynak;
    Vaktim oldukça izliyorum kardeşim. Epey güzel
    Evet bende çok seviyom bugünkü bölüm süperdi
  • 01-02-2010, 09:27:27
    #9
    Askerin düşmanları vatani duyguları şehitler ile sömürür olmuş.