SystemMaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reyting olmasa, izlenmese neden konulsun ki? Hit yapmayan bi sitede sabah akşam çalışıp durur musunuz siz?
Aşk-ı Memnu, Yaprak Dökümü vs. gibi saçma diziler için televizyon başında vakit geçireceğime Tek Türkiyeyi, Ölümsüz Kahramanları izlerim. Hem terbiyemde bozulmamış olur değil mi?
Kötü yorumların siyasi amaçlı yapıldığını düşünüyorum, objektif bakılamıyor. Veyahut milli duygulardan soyutlandık.

@Kaynak;
Vaktim oldukça izliyorum kardeşim. Epey güzel
Evet bende çok seviyom bugünkü bölüm süperdi