• 28-01-2010, 15:08:19
    #1
    güzel bi konu olacağı kanaatindeyim.uçmadan gerçekten isteyipte ileride alacağım dediğiniz arabaları paylaşım.

    işte benim hayalimdeki araba ;

    bmw z3 çok değil 1.5 yılı var







  • 28-01-2010, 15:10:13
    #2
  • 28-01-2010, 15:11:29
    #3
    dakika 1 gol bir uçmayın dedik arkadaşlar
  • 28-01-2010, 15:14:04
    #4


    hayalimde araba bu benzin tüketimi çok az ondan favorim
  • 28-01-2010, 15:21:43
    #5
    Yükseklerde gözüm yok 2000 model bi golf isterim. Şu okulu sağsağlim bitirirsem bi ihtimal alırım sanırım.
  • 28-01-2010, 15:23:22
    #6
    Murat 131 motorlu Murat 124 almak isterim.
  • 28-01-2010, 15:23:52
    #7
    Suanda Volkswagen Bora var .Kaliteyi Volkswagen gende bulduk bundan sonrakide Volkswagen olucaktır.

    İstedigim Volkswagen Yine fakat temizi bulmak zor



    Yada magane Coupe İleride olabilir.



    Tek kişilik araçlarda Tek renk Sarı Olucaktır
  • 28-01-2010, 15:32:53
    #8


    bmw m3. 2-3 sene alırım heralde inşallah yada 3.20d 2010 coupe
  • 28-01-2010, 15:42:23
    #9