• 30-01-2010, 08:40:49
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alp alınırmı o araba olm

    Tek kapı zor olur.

    Benzini su diye yakar bu.Şarıl şarıl gider.

    LPG de taktıramazsınielinden alırlar arabayı
  • 30-01-2010, 09:44:04
    #38
    Fazla pahalı değil ama bundan istiyorum 92 model sportlinelardan ya da 86-87 lerden.2.3 motor 186 bg 16 valf.


  • 30-01-2010, 14:51:12
    #39
    bi ara lamborghini ye merak sarıp ciddi ciddi araştırmıştım belki babamı kandırıp alırım diye (sanki para basıyoruz) ama şimdi ne durumda lamborghiniler bilmiyorum
  • 30-01-2010, 14:53:11
    #40


    Ben inş. Honda CiviC Alıcam cok sevıom ha
  • 30-01-2010, 16:33:34
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Hayalim...




    Bu yaz almayı düşünüyorum.. yada daha sonrasında.




    Gerçeğim..




    Resimler temsilidir.
  • 30-01-2010, 16:50:24
    #42
    Üyeliği durduruldu


    Audi R8 2010 sonunda Türkiyede haberiniz olsun, şimdiden satışı başlandı

    http://www.audi.com.tr/micro/r8_2/html/index.html
  • 30-01-2010, 17:59:34
    #43
    ALLAH kısmet ederse 6 ay sonra 'Peugeot 106' alıyorum. Biraz birikim biraz da babam sağolsun..


    http://www.araba.com/2496339/Peugeot%20106?r=1
  • 30-01-2010, 19:17:34
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bmw X7 Dozer gibi şerefsizim resimdeki arabayı almak isterdim

  • 30-01-2010, 19:22:15
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Lamborghini.. Hayaldede olsa çok güzel.