Hayalinizdeki satın almak istediğiniz arabalar ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hayalinizdeki satın almak istediğiniz arabalar ?
57
●
4.544
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hayalinizdeki satın almak istediğiniz arabalar ?
1
2
3
4
5
6
7
30-01-2010, 08:40:49
#37
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
alp alınırmı o araba olm
Tek kapı zor olur.
Benzini su diye yakar bu.Şarıl şarıl gider.
LPG de taktıramazsınielinden alırlar arabayı
30-01-2010, 09:44:04
#38
qktq
Fazla pahalı değil ama bundan istiyorum 92 model sportlinelardan ya da 86-87 lerden.2.3 motor 186 bg 16 valf.
30-01-2010, 14:51:12
#39
czspeed
bi ara lamborghini ye merak sarıp ciddi ciddi araştırmıştım belki babamı kandırıp alırım diye (sanki para basıyoruz) ama şimdi ne durumda lamborghiniler bilmiyorum
30-01-2010, 14:53:11
#40
PostratoR
Ben inş. Honda CiviC Alıcam cok sevıom ha
30-01-2010, 16:33:34
#41
Anafor
Üyeliği durduruldu
Hayalim...
Bu yaz almayı düşünüyorum.. yada daha sonrasında.
Gerçeğim..
Resimler temsilidir.
30-01-2010, 16:50:24
#42
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Audi R8 2010 sonunda Türkiyede haberiniz olsun, şimdiden satışı başlandı
http://www.audi.com.tr/micro/r8_2/html/index.html
30-01-2010, 17:59:34
#43
KomoL
ALLAH kısmet ederse 6 ay sonra 'Peugeot 106' alıyorum. Biraz birikim biraz da babam sağolsun..
http://www.araba.com/2496339/Peugeot%20106?r=1
30-01-2010, 19:17:34
#44
salvo_wm
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bmw X7 Dozer gibi şerefsizim
resimdeki arabayı almak isterdim
30-01-2010, 19:22:15
#45
Fear
Üyeliği durduruldu
Lamborghini.. Hayaldede olsa çok güzel.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler